سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه
سرخط خبرها
نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

  • کد خبر: ۲۲۲۰۳۲
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
دبیرخانه روایت شهر، نتایج داوری رویداد ملی شهربانو، روایت شهر را در دو بخش مستند و داستانی اعلام کرد.

دبیر رویداد ملی شهربانو، روایت شهر در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: آثار برگزیده رویداد شهربانو در دو بخش داستانی و مستند توسط هیئت داوران انتخاب شده است که بر اساس امتیازی که هر یک از آثار دارند مبلغی به آنها تعلق می‌گیرد.

مجید ظریف در خصوص داوری آثار بخش رویداد شهربانو اظهار کرد: فراخوان رویداد شهربانو مبنی بر تولید فیلمنامه در دو بخش داستانی و مستند بوده است و تولید اثر بر عهده جشنواره نیست.

ظریف تصریح کرد: طی تفاهم نامه‌ای که موسسه فرهنگی شهرآرا با حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور، انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی امضا کرده است قرار بر این بود گام اول که فیلمنامه نویسی است را اجرا کنیم، سپس آثار منتخب جهت تولید به این موسسات ارسال شود. 

وی ادامه داد: در بخش مستند، هفت نفر از شرکت کنندگان و در بخش داستانی پنج نفر از بانوان شرکت کننده موفق به کسب امتیاز شدند. 

گفتنی است داوری آثار رویداد شهربانو در بخش داستانی را لیلی عاج، محمدحسین لطیفی و حجت احمدی زر و در بخش مستند مسعود زارعیان، مهدی زمان پور کیاسری و حامد شکیبانیا به عهده داشتند. 

همچنین مجید ظریف، تهیه کننده و دبیر رویداد شهربانو، روایت شهر و جواد نوائیان رودسری، پژوهشگر و مدرس تاریخ و هویت مشهد در هر دو بخش به عنوان داور آثار حضور داشتند. 

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

«برگزیدگان بخش مستند در رویداد شهربانو»

نتایج داوری آثار رویداد ملی شهربانو مشخص شد + جدول

«برگزیدگان بخش داستانی رویداد شهربانو»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.